شستشوی مبل و فرش

شستشوی  مکانیزه مبل و فرش

CLEAN_FURNITURE

اکثر افراد ترجیح میدهند که شستشوی مبل و فرش آنها در محل انجام شود چرا که بر اثر حمل و نقل مبلمان آسیب می بیند و جا به جا کردن فرش دشواری های خاص خود را دارد.همچنین باید مبل و فرش در عین تمیز شدن و آسیبی هم نبینند.این عوامل باعث شده شستشوی فرش نیاز به تجهیزات تخصصی داشته باشد.

شرکت نظیف کاران با سابقه اجرایی در شستشوی مبل و فرش٬ توانسته است دستگاه های تخصصی را فراهم و در دسترس عموم قرار دهد.برای شستشوی فرش یا مبل بستگی به حجم و اندازه کار دارد.
اولین دستگاهی که کارشناسان نظیف کاران ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍توصیه می کنند دستگاه مبل شوی مخصوص می باشد.کارکرد این دستگاه به این صورت می باشد که یک عدد پمپ ابتدا مایع شستشو را بروی مبل می پاشد سپس یک مکنده قوی (۳ موتوره) مواد را مکش کرده و در مخزن خود می برد.

این دستگاه اب و مواد شوینده را بر روی سطح اسپری میکند.

بعد از این مرحله به وسیله موتورهای تعبیه شده اب کثیف از سطح مکش میشود.
بنابراین یکی از اصلی ترین و اقتصادی ترین دستگاه های شستشوی مبل و فرش دستگاه های اسپری وکیوم است.

این دستگاه هم براى شست و شوی مبل و هم فرش کاربرد دارد.

دستگاه بعدی که توصیه میشود ترکیب دریل و مکنده می باشد. بدین صورت با استفاده از برسهای خاص و مواد شوینده مخصوص ابتدا مبل را شسته و سپس با  استفاده از مکنده قوی آب و خاک ، مایعات مانده را بطور کامل جمع آوری نماییم.برسهای درای 3 درجه نرمی می باشند که براحتی سر دریل قرار گرفته و کار را انجام میدهند.

برای مکنده ، مکنده سه موتور توصیه می شود.

دستگاه بعدی که برای شستشوی فرش یا موکت توصیه میشود ترکیب پولیشر و مکنده قوی می باشد.بدین ترتیب که ابتدا سطح فرش یا موکت را با پولیشر( که پرشده از مواد شوینده مخصوص) و برس مخصوص برس زنی کرده سپس با استفاده از مکنده قوی ،مایعات را جمع آوری می کنیم.

برای مکنده ، مکنده سه موتور توصیه می شود.

مایع مخصوص به صورتی است که کف کنترل شده ای ایجاد می کند و باعث می شود که در عین تمیز شدن ،زودتر هم خشک شود.

تمامی این دستگاه ها دارای یک سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش است.
جهت دریافت اطلاعات در خصوص انواع دستگاه های نظافتی با کارشناسان سایت تخصصی نظافت تماس بگیرید.

شرکت نظیف کاران علاوه بر تامین دستگاه های مورد نیاز ،در صورت لازم  دوره های آموزشی تخصصی برای تسلط روی مبحث نظافتی انجام میدهد.لذا در صورت نیاز  مشاوره تخصصی با کارشناسان فنی شرکت ارتباط برقرار کنید.

برای دیدن ویدیو روی عکس کلیک کنید

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + سیزده =